Klantenservice
Hieronder vind je een overzicht van de meest gestelde vragen. Met één klik kun je gemakkelijk de status van je bestelling, het aanmelden van een retour of je persoonlijke accountgegevens regelen. Zit jouw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met onze klantenservice. Ook als je stijl- of maatadvies nodig hebt, helpen onze vloerkleden experts je graag. Geen vraag is onze specialisten te moeilijk!
Achteraf betalen is mogelijk!
Wil je liever achteraf betalen? Dat is mogelijk in drie termijnen via In3. Bij het afrekenen kan je hiervoor de keuze maken
Kan ik mijn bestelling aanpassen of annuleren?
Mocht jouw bestelling nog niet uit ons magazijn zijn verzonden, dan is het mogelijk om deze te wijzigen. Neem hiervoor zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice.
Wat zijn de verzendkosten?
Wat zijn de verzendkosten? Voor bestellingen boven €89 is de verzending gratis. Bij lagere bestellingen rekenen wij €25 verzendkosten voor binnen Nederland en voor verzending naar België.
Is het mogelijk om de verwachte bezorgdatum te wijzigen?
Als jouw bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten, dan kunnen wij de bezorgdatum voor je aanpassen. Bovendien kunnen de meeste producten zelfs op zaterdag geleverd worden! Wil je de leverdatum veranderen? Neem dan contact op met onze klantenservice.